ondernemen wordt makkelijker, leuker èn je maakt meer impact met

De Niche Van Je Leven

zònder je beperkt te voelen in je passie om zoveel mogelijk mensen te helpen (ja, dat kan echt)!

Je hebt een niche nodig. Althans dat zegt iedereen...

"Je moet één doelgroep kiezen." "Je moet je specialiseren in één probleem." "Je mag maar 1 aanbod hebben". "Je moet superspecifiek zijn in je marketing."


Dat hoor je de hele tijd. Maar heel eerlijk, jij kunt met je werk zoveel mensen helpen. En je kunt ook zoveel problemen voor je klanten oplossen.


Een doelgroep kiezen voelt als een keurslijf en eigenlijk heb je er helemaal geen zin in. En al zéker niet de hele tijd maar 1 ding doen.

Maar ergens merk je dat het zonder te kiezen ook niet zo soepel gaat. Toch?

Als mensen vragen "wat doe jij nou precies", dan weet je niet echt duidelijk een antwoord te geven. Je wilt nu antwoord kunnen geven op die vraag!



Dus je hebt zitten nadenken. En nadenken. En nadenken.

MOET IK DAN GAAN VOOR MIJN PASSIE? OF VOOR WAAR IK GOED IN BEN? HOE WEET IK OF IK DE JUISTE KEUS GEMAAKT HEB?

1.

Je bent creatief en je hebt veel ideeën. Met jouw bedrijf kun je veel verschillende mensen helpen en kiezen voelt beperkend. En daar hou je nou net niet van. Maar je merkt ook dat je met je huidige focus eigenlijk niet verder komt.

2.

Je vindt het belangrijk dat je de juiste keus maakt, een keus waarbij jij het gevoel hebt dat je nog steeds al je creativiteit en passie kwijt kunt. Maar dat lijkt tegenstrijdig met de adviezen die je overal hoort. Dus blijf je nog maar even nadenken.

3.

Je vindt het belangrijk dat je de juiste keus maakt, een keus waarbij jij het gevoel hebt dat je nog steeds al je creativiteit en passie kwijt kunt. Je hebt al van die "ideale klant" werkboeken ingevuld en daarvan kreeg je vooral veel weerstand, geen duidelijkheid. Dus je denkt nog maar even verder na!

weet je, bij al dat nadenken zit nou precies het probleem!

Als je puur op basis van ratio gaat kiezen, dan voelt het niet goed en dan blijf je gaan in cirkeltjes, rond en rond...

Dat is precies waarom die "ideale klant" werkboeken je nog niet geholpen hebben.


Geloof mij, ik ben ruim 2 jaar bezig geweest met het kiezen van mijn niche.


Ik durfde niet te kiezen voor doen wat ik echt leuk vond (want gooide ik daarmee niet zoveel jaren aan werkervaring weg en werkte ik daarmee niet onder mijn niveau?). Ik durfde niet te kiezen voor de klanten die ik ècht leuk vond (want ik had toch veel meer ervaring in een andere branche?). Ik koos dus maar voor de logische weg.

En dat BLEEF maar niet goed voelen. Tot ik op een dag wakker werd en besloot, ik ga voor wat ik ECHT wil doen.

En wow, alles werd ineens inspirerender en makkelijker. Omdat ik deed wat ik leuk vond EN omdat ik een duidelijke focus had. Het werd echt zoveel makkelijker om content te maken. En ik kreeg ook veel meer reacties op mijn content. En daardoor werd ook het verkopen van mijn programma's weer makkelijker. Ik werk met fantastisch leuke klanten en die klanten krijgen ook nog eens betere resultaten, omdat ik me specialiseer in hun probleem.

zou het niet heel fijn zijn als jij ook die niche kan kiezen waar je èn ontzettend blij van wordt èn ook nog eens goed mee kan verdienen en prachtige klantresultaten mee kan halen?

“A really strong testimonial that confirms

the transformation that is waiting.”

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla risus libero, vestibulum non nulla at, feugiat tristique ante. Suspendisse imperdiet, metus id dapibus molestie, velit tellus dapibus eros, vestib.

- JANE AWESOME Acme, Co.

En dat gaat je lukken met...

De Niche Van Je Leven


Het programma dat elke coach zou moeten volgen! Met dit programma leg jij de basis van je bedrijf, waardoor alles wat je in de toekomst gaat doen oneindig veel makkelijker wordt!


Dit is een programma dat nichen anders benadert. Niet vanuit pure ratio, zoals de meeste businesscoachingprogramma's doen.


Maar vanuit de gedachte dan nichen niets anders is dan kiezen voor wat jij het ALLERliefst doet, met de ALLERleukste klanten die ook nog eens de ALLERbeste resultaten halen door het werken met jou.


Nichen is liefde! Jaja dat zei ik echt, nichen is liefde.


Samen gaan wij op zoek naar de Niche van je Leven. En om te zorgen dat het ècht de niche van je leven wordt, combineren we psychologie en Oosterse Wijsheid met superslimme bedrijfskundige keuzes.

Jouw Coach, Paulien Pierik

business coach & marketing strateeg

Hoi, ik ben Paulien, business coach, voormalig CEO van een bedrijf met een omzet van 100 miljoen euro, mama van 2 en recovered niche-twijfelaar.


Ik werk al 17 jaar in de online marketing en heb een MSc in Technische Bedrijfskunde van de TU in Eindhoven en ondernemerstraining van Harvard Business School.

Dus dat ondernemen, dat heb ik wel in de pocket!

Ik ben daarnaast hooggevoelig, intuïtief èn heel analytisch. Ik combineer strategie, mindset en een vleugje woo tot mijn superpower: zien waar jij goed in bent en dat omzetten in een uniek plan voor je bedrijf waar je ook nog eens goed mee kan verdienen.



Een supersterke fundering voor je bedrijf

Na afloop van De niche van je leven staat de fundering van jouw bedrijf als een huis:

1 - EEN FANTASTISCHE IDEALE KLANT EN DUIDELIJKHEID OVER DE RICHTING VAN JE BEDRIJF.

Als we klaar zijn met de Niche van je Leven dan weet jij PRECIES wie jouw ideale klant is. Ik noem haar liever je Soul Client, want het gaat om die klant waar jij het aller-allerliefste mee wil werken.


En als iemand de gevreesde vraag stelt "wat doe jij nou eigenlijk precies?", dan heb je een superduidelijk antwoord. Je kunt volle vaart vooruit!

2 - een aanbod waar je trots op bent

Wij werken een aanbod uit dat perfect bij die soul client past, maar, minstens net zo belangrijk, waar jij helemaal blij van wordt en dat je met trots gaat verkopen! We bepalen ook de prijs en hoe het er precies uit gaat zien, zodat je meteen aan de slag kan met verkopen!

3 - JOUW UNIEKE MERK DAT OPVALT ÈN AUTHENTIEK IS

Om te zorgen dat je alle funderingen van je bedrijf helemaal hebt staan, gaan wij ook aan de slag met jouw merk. Aan het eind van het traject weet jij precies wat jouw unieke boodschap is en wat de belofte en het karakter is van jouw merk.

4 - HEEL VEEL DUIDELIJKHEID, WAARDOOR HET GAAT STROMEN

Omdat jij straks precies weet wie je wil helpen en hoé je haar gaat helpen, vallen er ineens heel veel puzzelstukjes op hun plek. Content maken wordt makkelijker, verkopen wordt makkelijker, je expertstatus wordt makkelijker. Alles gaat veel meer stromen.

en dan vraag je je nu vast af:

Wat gaat we dan allemaal doen?

Wat je straks hebt:

  • Jouw ideale klant. Ik noem deze liever jouw SOUL CLIENT.


  • Duidelijkheid over het probleem dat jij voor je soul client gaat oplossen.


DOEN WAT JE HET ALLERLIEFSTE DOET

1 - Wie is Jouw Soul Client?

We gaan als eerst op zoek naar jouw soul client: degene met wie jij het allerliefste wil werken èn degene van wie jij weet dat jij haar het allerbeste kan helpen.


We gebruiken hiervoor het model van Ikigai; een Japans concept dat betekent "een reden om elke dag uit bed te stappen". Je kunt Ikigai prachtig toepassen op je niche, en dat gaan we samen doen.


Aan de hand van Ikigai krijg jij duidelijkheid over wie je soul client is èn over waar je haar precies mee gaat helpen.

Wat je straks hebt:

  • Jouw ideale klant. Oftewel, zoals ik hem liever noem, jouw SOUL CLIENT.


  • Duidelijkheid over welk hoofdprobleem jij voor die soul client gaat oplossen.

VERLIEFD OP WAT JE DOET

2 - Wat ga je aanbieden aan jouw soul clients?

In stap 2 gaan we samen kijken wat jij gaat aanbieden: hoe gaat jouw traject eruitzien, zodat je èn zeker weten dat je je soul client op de allerbeste manier helpt èn dolblij bent met je aanbod, omdat het precies past bij wat je het liefst doet en hoe jij het liefst werkt.


We bepalen ook hoeveel het mag gaan kosten.

Wat je straks hebt:

  • Jouw aanbod: het programma dat jij je soul clients gaat aanbieden.


  • Je prijs-stelling, zodat jij vol vertrouwen je aanbod kan verkopen.

Wat je straks hebt:

  • Jouw merk, helemaal passend bij wie jij bent en de impact die jij wil maken, inclusief je branding.


  • Een superduidelijke korte boodschap waarin jij uitlegt wat je doet, zodat je nooit meer hoeft dicht te slaan als iemand vraagt "en wat doe jij?"

EN DAN COMBINEREN WE ALLES

3 - Hoe ziet jouw authentieke merk eruit?

Als je niche helemaal duidelijk is (je weet wie je soul client is, welk probleem je voor haar gaat oplossen en met wat voor aanbod), dan gaan we nog één stap verder: we gaan jouw unieke merk bepalen.


Dit doen we aan de hand van je persoonlijkheid en je Ikigai. Jij weet straks precies waar jouw persoonlijke merk voor staat en hoe je content gaat klinken, om helemaal aan te sluiten bij wie JIJ bent.

Na deze stap heb je:

  • Jouw merk (merkpersoonlijkheid, merkbelofte en boodschap), helemaal passend bij wie jij bent en de impact die jij wil maken).
  • Een superduidelijke korte boodschap waarin jij uitlegt wat je doet.

Met de Niche van je Leven

wordt ondernemen echt heel veel makkelijker en leuker

want...

Jij doet elke dag waar je voor geboren bent EN met de allerleukste klanten die er zijn

en...

Je kunt je klanten supergoed helpen, waardoor je zóveel impact maakt

en...

Je verdient er ook nog eens heel lekker mee!

Dus Kies die Niche van je Leven!

  • ZONDER TE KIEZEN PUUR OP BASIS VAN WAT LOGISCH IS OF OP BASIS VAN WAT ANDEREN VAN JOU VERWACHTEN
  • ZONDER HET GEVOEL TE HEBBEN DAT JE MENSEN BUITENSLUIT
  • ZONDER OOK MAAR EEN DAG HET GEVOEL TE HEBBEN DAT JE CONCESSIES DOET AAN JE PASSIE

En je krijgt ook nog een aantal bonussen!

Jaja, er zijn Extra's!

JOUW NICHE GEBRUIKEN IN JE SOCIAL MEDIA

Jouw perfecte bio / pitch

01

In deze bonus leer je hoe je je niche kan gebruiken om jezelf op een superduidelijke manier voor te stellen als je nieuwe mensen leert kennen. Ook kun je je niche gebruiken als het uitgangspunt voor je social media profielen, zodat iedereen meteen weet wie je bent en wat je doet, waardoor je de juiste volgers en fans aan kunt trekken!

02

LOGO TEMPLATES

Design makkelijk zelf jouw logo

Als je je inschrijft, dan krijg je toegang tot 75 logo's in Canva die je heel makkelijker kan aanpassen voor je eigen merk. Al deze logo's zijn gemaakt door een designer. Zo kan je zelf zonder extra kosten je logo maken.

Karen, Coach eindelijk duidelijkheid!

"Al 3 jaar probeerde ik mijn niche vast te stellen en modderde ik maar wat aan. Met jouw hulp is het weet ik eindelijk wat ik wil en durf ik het te gaan doen."

START TO DREAM

schrijf je nu en begin met

de Niche van je Leven

groepsprogramma

10 groepscoaching sessies

facebookgroep (12 weken)

online academie

Start 1x per maand

JOUW PRIJS: €499

Prijs is excl. BTW. Je kunt ook betalen in 3 termijnen van € 175 excl. BTW